Vad betyder Zlatan?

Varje kväll när jag har nattat Theo har jag sagt "I love you" innan jag har gått ut, och han har alltid svarat "Ich liebe dich". Väldigt gulligt tycker jag. Så kärleksfullt och språkbegåvat. 

I går när vi hade sagt vår kärleksförklaring så frågade jag om han egentligen visste vad ich liebe dich betyder. Det visste han inte! (Så mycket betydde den kärleksförklaringen).

När jag sa att det betyder jag älskar dig på tyska, säger han: "Men vad betyder då ZLATAN!???"

Sötnos. Jag förlåter dig. Än en gång!




Ja du Zlatan. Det är inte ALLA som vet vem du är!!!


 

Kommentarer
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

sötaste theo tian :) <3 tusan va jag saknar er!

2012-01-30 @ 21:48:56
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0