Ska du dö!?



Låg och pussade på Theo innan han somnade. Han tittade på mig och sa: "Det här är livet!". Så söt tycker jag. Så sätter han sig plötsligt upp för att rätta till gosedjuren (som smidigt nog heter Ludde allihopa) och säger: "Får jag bara rätta till Luddarna först, eller ska du dö!?" Det där sista säger han lite tystare för att jag kanske inte ska höra det.

Jag frågade vad han sa eftersom jag tyckte det var en lite märklig kommentar, och han svarar bara (som om jag är helt dum i huvet och skulle tro honom): "Ja...jag sa ju INGET om att DÖ i alla fall!!!".

Han hotar mig inte bara, han är en lögnare också!!!




Har svårt att tro att han vill döda mig ibland...

Bäst att sova med ett öga öppet i natt. Utifall att bara...


Kommentarer
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

Luddarna hahahaha så söt!



Men du sov med båda öppna för säkerhets skull :P

2012-01-15 @ 21:27:29
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Mia

He he nu är du rädd för både Freddy och Theo..;) puss

2012-01-15 @ 22:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0