Läggdags.

Theo: "Mamma när du lägger dig sen, väck mig då!"

Jag: "Ska jag väcka dig? Varför???"

Theo: "För att jag vill ge dig en kram"

Jag: "Jaha, ja annars kan du ju göra det nu innan du somnar!"

Theo: "Näe. Du får en sen. Väck mig"

Jag: "Jaja. Jag ska försöka väcka dig...." (Haha, eller huuur!?)

Theo: "OM jag inte vaknar...SÄG TILL MIG DÅ!"


Absolut min älskling. Självklart ska jag väcka dig nu när jag lägger mig. Har vi tur så kan du inte somna om igen. Då kan vi sitta och spela Fia med knuff om du vill. Till klockan tre. Och kan vi inte somna efter det så kan vi alltid spela Monopol. Gud så roligt vi ska ha.

Sov gott alla ni andra :)


Kommentarer
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

åååå bästa Theo-tian <3 så söt han är!!! kramar till er

2012-01-17 @ 08:19:52
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Mia

Sömn e ju överskattat..;) puss fina

2012-01-17 @ 22:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0