Kärlek och små ögonbryn.

Låg och mös (säger man mös eller myste?) med lillprinsen innan. Kostigt. När han ska sova känner jag mig alldeles kär i honom, medan jag vissa stunder på dagarna har lust att...typ, mula honom i snön, kasta iskallt vatten på honom. Eller nåt.

Men då. Precis när han ska sova, då är han så underbar att alla mina andra tankar är som bortblåsta.

I kväll sa jag till honom att jag älskar honom och att han är väldigt speciell. Då tittade han mig djupt in i ögonen och sa: "Det är du också mamma...du har väldigt små ögonbryn!"...Ehh?! Okej. Men tack.



Kan ju inte annat än att älska den här.



Dags att krypa ner och snuffsa lite. Sov gott mina vänner!


Kommentarer
Postat av: mia

goding....han e sååå härlig

2012-01-12 @ 21:18:04
Postat av: Eva

Åhh så söt han är!! <3

2012-01-12 @ 21:22:49
URL: http://modefrizon.blogg.se/?tmp=06230053
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

nä de kan man inte annat :) älskade Theo tian :) Älskade Noah! Underbara grabbar...nästan jämt ;) hihi!



Jag hade skrivit myste så det heter säkert mös! ;) Mös låter ju inte ens mysigt liksom!



Ja du Vicke, du är väldigt speciell med dina små ögonbryn! De är ju de första man tänker på när man tänker på dig. :P



puss o go natt fisar! älskade lilla extrafamiljen <3

2012-01-12 @ 22:21:09
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0