Jag är så dåååålig på att inte shoppa.

Det där med shopping är inte riktigt min grej. Har lixom lite svårt att behärska mig när jag ser något fint.

Tänkte så här. År 2012 ska jag inte trycka på varenda "köp-knapp" som jag ser utan ta det lite lugnt. Så för att känna mig lite nöjd med detta, klickade jag hem denna sköning innan året var slut. Jag hade suktat efter denna länge och när den reades kunde jag inte låta bli.

Borde varit nöjd nu. Och det var jag. Tills första dagen på det nya året....  



wunderwear sequin dress








...då jag såg "min" kappa som jag också hade spanat in länge. Men eftersom den var dyr och jag så ekonomisk (host, host) köpte jag den aldrig. Nu råkade den också vara på rea och det kan ju knappast vara mitt fel! Och ja...den klickades hem den också.

(Men det var det sista på länge, jag lovar)



NU är jag nöjd! Faktiskt.

År 2012 ska för min del levas med mindre godis och shopping alltså. Kommer inte att bli ett dugg svårt. Behöver bara sluta gå i mataffärer (för att slippa lockas av godis) och ta sönder datorn (för att inte kunna klicka hem något). Inte svårt alls.

Lycka till Victoria. Verkligen!


Kommentarer
Postat av: Eva

Den var SKITSNYGG!

2012-01-02 @ 11:33:28
URL: http://modefrizon.blogg.se/?tmp=06230053
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

SKITSNYGG kappa! Synd att klänningen var trasig!



Klart ni är viktiga :) hihi... jag hade tänkt lägga upp bild på er också!!! men de bilderna hade jag inte på min dator så jag missade de när jag gick igenom året! Surt faktiskt. Va skulle vi göra utan er liksom!? Fina ni, hoppas vi ses snart igen. Kramar <3

2012-01-02 @ 14:23:59
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0