Överlevde.

Vi överlevde vaccinationen idag. Hela familjen faktiskt. Kan knappt tro det är sant. Först gick jag in med Theo och hans Nintendo ds. Han satt i mitt knä och räknade till fem och sen var det över. Han fick jätteont men grät inte (fast så var han ju dopad...emlaplåster räknas nästan som fusk).

Han satt kvar i mitt knä när jag fick. Det kom inga tårar från mig heller. Trots att jag inte var dopad. När vi skulle gå och hämta resten av familjen bad jag honom att inte tala om för storebror att det gjorde ont. "Det är lugnt mamma, jag säger att det var jätteskönt!", svarade han. Jo, väldigt troligt att han skulle gå på det.

Det tog mindre än en minut för Theo och mig. För andra halvan i familjen tog det trettio minuter. Say no more.

Om en månad är det dags för nästa spruta. Hejsan hoppsan vad roligt det ska bli. Stackars, stackars Noah!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0