Inget vettigt att skriva alls.

I morgon är det dags för min veckofavorit. Simskolan! Tänkte försöka att hålla mig vaken denna gången också och det blir nog inga problem eftersom det är vikarie för vikarien igen. Hon är knappt äldre än Noah och jag är rädd att hon sjunker om hon tar av sig armpuffarna.

Annars händer det inte så mycket. Lever mitt arbetslösa och stressiga liv. (Herregud vilken stress det är att vara arbetslös.) Vet inte vad jag stirrar om egentligen...

I dag fortsatte vi att fira lillprinsen, så han somnade nöjd och trött ikväll. Nu orkar jag inte fira mer på ett tag. Får nog hoppa över sambos födelsedag...

Nähe. Är så trött att tangentbordet håller på att somna. Lika bra att sova en stund. Sov gott alla fina människor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0