Jag vet,

jag är dålig på uppdatering. Hemskt dålig. Vet inte ens vad jag ska skylla på. Den dåliga sommaren? För kort semester? Wordfeud?

(ska komma på något bättre)

Förlåten?

Phu. Tänkte väl det. Tack!

Om två dagar börjar jag jobba och jag undrar vem som snodde min semester? Trodde jag var ledig jättelänge, det kändes så i juni. Men säg den semester som varar för evigt.

Nytt spännande arbete alltså.

En annan lite overklig sak som händer om några dagar; MIN BEBIS BÖRJAR I SKOLAN!!!! Jag kan inte fatta det!



Inte sjutton ser han redo ut för skolan!? Visst?! Tycker inte man ska stressa med sådana saker.

Nåväl. Lika bra att lägga sig och wordfeuda lite så att jag inte tappa mitt sociala nätvärk. Viktigt att hålla hårt i vännerna. Eller hur!?

Vi ses när vi ses.







Kommentarer
Postat av: Anonym

Men ett R tappade jag visst. Fan!

2012-08-04 @ 23:39:01
Postat av: Eva

Men åååhh så söt!! Helt weird att killarna är så stora nu. Innan jag fick Joel var ju Theo bebisen i familjen typ. Och nu.. är han stor!

Hoppas det går bra på jobbet och att du kommer trivas. Älskar dig.. och tack till den som tjatade om att du skulle uppdatera. ;)



Puss!

2012-08-05 @ 13:44:34
URL: http://modefrizon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0