Thailand.

Den första dagen som gift har gått finfint. Har bara hotat med skilsmässa en enda gång...Det finns alltså hopp för oss! Bröllopet var magiskt så klart, men det återkommer jag om när vi är i Sverige igen. Tänkte visa lite bilder för er som är intresserade (ni andra kan dra en påse över huvudet...Inte i plast förstås för då kan ni kvävas. Men i papper går bra).
I dag har vi varit på stranden, i poolen, ätit glass och turistat som man brukar. Livet leker och jag tänker fortfarande inte åka hem!
Så. Vi ses kanske inte på ett tag, men jag håller er uppdaterade mina vänner.
Kram från Thailand.
Ps, ni som inte trodde att jag hade gift mig...ni hade fel.

Kommentarer
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

Åh grattis IGEN finingar :) Låter ju som att ni har de helt okej i Thailandet :) Men gör dig inte alltför hemmastadd för snart skickar jag dit en patrull för att hämta hem er! Om de så ska släpa er hem! ;) Varmaste kramarna o JA jag saknar er fortfarande så de värker. <3<3 PUSS

2012-04-01 @ 22:11:19
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Fnulan

Lite april april?

2012-04-02 @ 00:04:21
URL: http://fnulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0