Snorunge.

Noah var så glad över att vi skulle sova länge idag eftersom vi har förlorat så många timmars sömn. Han var så glad att han passade på att gå upp klockan fem!!! 05.00! Förstår ni?! Så tidigt var han inte uppe ens som nyfödd. Skitunge!

Nu är det i alla fall dags att komma tillbaka till verkligheten igen. Har redan glömt bort mig två gånger genom att gå ut barfota. Kallt som satan. Inte alls som i Thailand (nähe!?). Kommer åka på en grym depression, det känner jag på mig.

Ni är många (säkert flera tusen) som vill höra om bröllopet och se bilder. Det vill inte jag (skojar bara). Ska ordna det lite senare idag. Ni ska få höra sanningen snart. Hela sanningen minsann. Från början till slutet. Från frieri till skilsmässa (fast det sistnämnda verkar inte särskilt aktuellt. Om jag skriver om den redan är risken stor att det är lögn. Ni behöver inte tro på mig då).

Nu ska jag röja lite. Bland väskor, i huset och i skallen. Ses sen.

Kram till er som också blev väckta klockan 05.00. Ni andra kan dra täcket över er igen!

Kommentarer
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

o SOM JAG SER FRAM EMOT ATT HÖRA OM BRÖLLOPET!!!! FAST jag hade gärna varit med, vet inte om jag sagt de innan.... ville vara säker på att de inte undgått dig iaf. Skönt att ha er hemma igen även om inte ni tycker så! Nu vill jag ses snart!!! <3 saknar så de värker... puss puss puss min älskade vän

2012-04-08 @ 09:29:50
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0