Ni som undrar varför jag äter så mycket...

godis, glass, kakor, nötter, kaksmet och så vidare. Jag kan tala om det för er. Jag äter när jag är ledsen. Då tröstäter jag. Jag äter när jag är glad, när jag har gjort något bra, när jag vill unna mig något. Jag äter också när jag är rastlös, för att ha något att göra. På kvällarna äter jag gärna något för att "fira" lugnet som lagt sig. Jag äter lite när jag är stressad. Jag äter....

Ni förstår va?!

Jag äter gärna!

Fast mellan dessa tillstånd försöker jag att inte äta. Man måste ju tänka på figuren :)


När jag är ledsen...

När jag är glad...

Stressad...

Trött...

Rastlös...






OBS!!!Denna äter jag inte. Detta är bara tillståndet efter jag har ätit!!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Underbara du! Ät så mycket du vill! Man ska njuta när när man kan :)

2012-04-19 @ 13:29:46
URL: http://cederloflarsson.blogspot.com
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

hahahaha sköning!!! De betyder ju att jag borde få unna mig något idag eftersom jag fyller år eller kanske tröstäta för att vi är här :P (eller sköterskorna är så gulliga, alla springer runt o säger grattis, sjunger då o då o kramar hej vilt!) Har de rätt bra, eller så bra de kan vara ;)

2012-04-19 @ 15:43:15
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Michan

Jag äter också för att "fira lugnet" när killarna har lagt sig på kvällen. Älskar att krypa upp i soffan med något gott, en kopp kaffe och någon favorit tv serie på datan. Och dessutom är jag ALLTID sugen på något gott :(

2012-04-26 @ 17:36:44
URL: http://michaela-michan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0