Jag drar nu...

Är så trött. Trött så in i bomben. Funderar på att smygpacka en väska och sticka tillbaka till Phuket. Med lite planering borde jag hinna till Köpenhamn innan jag saknas av någon. Och med tanke på takten vi har i vår familj, hinner jag förmodligen ända till Phuket innan någon har ringt och efterlyst mig...

Måste fundera på det där ett tag.

Mellanprinsen är sjuk och irriterar mig med sin hosta. Jag blir trött bara av att höra honom. Synd om Noah kan man tycka. Synd om mig tycker jag.



När jag ändå sitter här och tycker synd om, kan jag lika gärna göra det ordentligt. Det är synd om mig för att:

* Noahs hosta irriterar mig

* Och gör så att jag inte kan sova

* Vilket medför en enorm trötthet

* Och jag har sagt ja till en 80-procentig tjänst

* Vilket är skitmycket (hur tänkte jag där???)

* Mer än jag orkar med

* Och så sitter jag här i fel land

* När jag egentligen tillhör en annan världsdel, ett annat slags folk i en annan tid

* Skulle kanske inte ens blivid född här. Måste vara ett misstag.


Känner att min problem är något större än jag kan hantera just nu. Lika bra att packa med en gång...



Men visst kan man se att jag inte borde tillhöra ett land som detta!? Jag ser ju ut som en infödd Thailändare. Ja, förrutom färgen då. Och dragen i ansiktet. Och kroppsbyggnaden. Men annars så, en kopia!

Kommentarer
Postat av: Malin

Du får se de som att nu om du jobbar 80 % kommer du snart ha råd att åka till paradiset snart igen :)

2012-04-16 @ 20:38:44
URL: http://familjenwiden.blogg.se/
Postat av: Malin

Å sonen kan du skicka ut i garaget ;)

2012-04-16 @ 20:39:38
URL: http://familjenwiden.blogg.se/
Postat av: Jessica

Styrkekram till dig! (psssst, vi rymmer tillsammans? :D)

2012-04-17 @ 00:12:41
URL: http://cederloflarsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0