Zzzzz

Testade en sak i kväll. Eftersom barnen inte har lärt sig klockan (tack Gode Gud för det) så brukar jag kunna lägga dem lite tidigare än vanligt ibland. I kväll när klockan var sju orkade jag inte agera mamma mer utan sa till Theo att det var läggdags (ja, kanske liiite tidigt för att vara en lördag).

När jag gjorde i ordning honom sa jag lite så där lagom myndigt "Theo, jag hoppas du FÖRSTÅR att jag inte kommer att läsa bok nu när klockan är så mycket!". Min söta lille kille som inte har en aning om vad tid är för något svarar glatt  (kanske inte glatt direkt fast jag tolkade så...)"Jaa mamma, jag veet!". Å så slapp jag det :)

Nu ligger båda barnen och här är så tyst så tyst. Like a lot!!!

Var förresten och tittade på Smurfarna i dag. I 3d. Riktigt kul faktiskt.

Resten av kvällen, det vill säga den lilla tid jag orkar vara vaken, ska jag äta lite godis trots att det gör ont som fan i halsen. Sen ska jag nog googla lite. Det är kul! Jag vet inte på vad, fast det är ju inte det som är det viktiga. Ska nog komma på något.

Hörs i morgon mina få bloggvänner. Puss!

Kommentarer
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

vänta bara tills skit peter kommer för nära dina barn igen, då är det där med klockan över!! tyvärr

2011-09-04 @ 00:33:57
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Eva

Haha, jag ska googla men vet inte på vad,.. asg

2011-09-04 @ 11:15:14
URL: http://modefrizon.blogg.se/
Postat av: mia

Ska snart anmäla dig,men vet inte till vem eller vart,bara anmäla..hoppas Theo oxså gillar fotboll snart så pappan kan rädda honom ibland oxså

2011-09-04 @ 16:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0