Balder

Min femåring är arg på mig. Varje dag :(. Vet inte riktigt vad det är, men jag är så ledsen för det. Stackars lilla älskling vad det måste vara svårt med livet.

I dag har han varit som Balder på Liseberg. Jag vet inte riktigt hur jag ska tolka honom. Han är som en bomb och kan explodera när som helst.

I kväll när jag nattade honom var han glad och vi skrattade. Helt plötsligt säger han "Mamma, du får inte pussa eller krama mig mer. Aldrig mer. Du får inte ens klappa mig!" Skumt men sant.

I nästa stund skrattar han igen och vi pratar som innan...När jag tror att han har somnat reser jag mig och ger honom en lätt puss på kinden. Herrejävlar! Det skulle jag inte ha gjort. Halvt sovandes slänger han upp handen och drar till mig och jag frågar viskande varför han slog mig. "Kommer du i håg??? INGA pussar!!!"

Gulp. Ska nog akta mig ett tag. Får hålla mig undan.

(Så min fråga till er är alltså följande: Vem av er kan tänka sig att låna min femåring ett tag? Typ ett år eller så?)

Kommentarer
Postat av: Eva

Får hoppas att det snart går över.

Släpp upp honom hit så ska du se att du snart får en kramandes och pussandes son tillbaka. :)



<3

2011-09-13 @ 21:12:01
URL: http://modefrizon.blogg.se/
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

Åh kan inte vara lätt för någon av er ♥ pussar o kramar

2011-09-14 @ 00:08:16
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0