Ufot har frustration

Fjärde sockerfria dagen. Det går ganska bra om jag får säga det själv. Vet inte om det är tack vare att jag är så arg och besviken så att jag inte ens känner mig sugen på sött.

I kväll gick jag en promenad. Ni vet sån där träningsgrej. Inte någon titta-på-månen-promenad utan mer en nu-jävlar-ska-jag-gå-och-bli-svettig-promenad. Jag ville få bort min frustration för det som har hänt men även faktiskt börja träna lite smått. Men bara smått. Promenader räcker.

Men va fan, jag kan ju inte kalla det promenad!!! Så jäkla kärring-aktigt. Vad heter det när man går snabbt och blir svettig???

I alla fall. När jag och min frustration gick där så tänkte jag att det lika gärna skulle kunna börja regna också. Det skulle passa mitt humör och kanske dränka frustrationen en bit. Jag lovar er. Jag hann knappt tänka klart innan himlen öppnade sig. Sån störtskur. Hade jag kört bil så hade jag nog fått stanna eftersom man inte hade kunnat se ut.

Det bästa med det hela är nog att jag inte hade bytt om till typ träningskläder (eller vad ni kallar det), utan jag gick i mina mysbyxor i velour, klänning i velour och gympaskor med hål...och jacka.

Ja, ni ser själva vilket ufo!!!



...men jag gick i alla fall...Inte dåligt alls...

Kommentarer
Postat av: Eva

POWERWALK!!!

2011-09-15 @ 21:41:20
URL: http://modefrizon.blogg.se/
Postat av: Anonym

TACK!!!Det lät ju bättre!!!!

2011-09-15 @ 21:45:18
Postat av: Anonym

TACK!!!Det lät ju bättre!!!!

2011-09-15 @ 21:45:21
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

Shit va jag älskar dig vännen!!! Sköning ;) hihi... ja som Eva sa; Powerwalk it is!! Du har gjort det ;) Superbra väder när man är nere! varmaste kramen ♥

2011-09-15 @ 22:05:05
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: mia

asgarv...sköna syster,du e bäst..Love

2011-09-18 @ 20:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0