Sötsugen...

som fasen i kväll. Har ju klarat mig ganska bra faktiskt. Med tanke på att jag trots allt är sockerberoende. Men just nu är det jobbigt. Är så trött på nötter. Vill ha choklad, choklad, choklad.

En annan sak som är lite småirriterande (läs; så-in-i helvetesirriterande)är att min bebis (jag veeet att han är fem år) har gått och kaxat till sig. Så här lät det i bilen i dag:

Sura mamman: "Men Theo, kan du lyssna på mig lite?"

Bebis: "NEJ! Det tänker jag vääääärkligen inte göra!"

Sura mamman: "JO!!! Det SKA du!!!"

Bebis: "NEJ! Jag t ä n k e r  i n t e  lyssna på dig"

Sura mamman: "Så här är det Theo...bla bla bla bla" ( i all jävla evighet)...

Bebis: "???VA???SA du något???"

Sura mamman: "Jo...lyssna nu...bla bla bla... "(fast bla bla bla var förståss riktigt prat, viktigt prat)

Bebis: "VA!?"


Jovisst. Så där höll han på. Min bebis. Vad jag än sa så svarade han bara "VA". Så jäkla fräck!!!

Vi blev vänner senare. Efter tre-fyra timmar ungefär. Mogen mamma har svårt att förlåta.

Nu när han sover, älskar jag honom flera varv runt jorden igen. Tack gode gud för att jorden snurrar så att vi får våra nätter. Amen.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha ja jag känner igen de där, tyvärr har min 3½ åriga dotter oxå börjat med såna fasoner redan :(

Så just nu lever jag för nätterna (om hon bara kunde sluta hosta hela nätterna )

2011-09-27 @ 21:35:21
URL: http://familjenwiden.blogg.se/
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

Så där gör Lucas också. Fast han kör mer på psykblicken. Tittar frågande och låtsas som att han inte hör...De är min bebis de...!

2011-09-27 @ 21:59:52
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: mia

asgarv...kan se detta framför mig..;)

2011-09-27 @ 22:26:22
URL: http://mia71.blogg.se/
Postat av: Eva

Haha, är det sånt man har att vänta.. jisses.

2011-09-27 @ 23:01:30
URL: http://modefrizon.blogg.se/
Postat av: Lotta

asgv.....så träffande

2011-09-28 @ 06:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0