Sockerfri.

Vid matbordet idag (och sambo var inte hemma)

Jag "Vet ni vad killar vad JAG ska göra???"

Killarna "Näe..."

Jag
"Jo, jag ska bli sockerfri igen...ett tag"

Theo
"Va?SKAAA du???"  (känns som han beundrar mig)

Jag
"Japp. Inte i dag eller i morgon, men på måndag! Tror jag.

Theo
"Wow...haha"

Noah
"Haha, då kan du ju se på när vi kommer att äta glass" (ni kommer inte ens att få glass min älskling. Det är ju inte bara jag som ska lida...tänker jag)

Jag
"Ja, det får jag ju göra då. Men vad tror ni att jag kommer att sakna mest?"

Noah
"CHOKLAD" (han har fattat grejen)

Jag
"Njaa, det också. Men jag kommer att sakna lingondricka. Hjäälp, jag kommer att dööööööööööööööö.

Noah "Ja men det gör ju ingenting mamma, vi kommer alla att dö någon gång"

Ja, tack så jävla mycket för det stödet!! Tack, tack.

INGEN ska få äta något med socker i! Ingen.

Kommentarer
Postat av: Eva

Bra syster! Hejar på dig! <3

2011-09-07 @ 21:33:56
URL: http://modefrizon.blogg.se/
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

hihi..jag bubblar av skratt!!! o de behöver jag verkligen... det är så skönt att komma in hit o läsa dina härliga inlägg när allt är tungt. Saknar dig ♥ pussar o kramar Lucas saknar tant V säger han!!!

2011-09-07 @ 22:07:21
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: mia

sköna killar....;)

2011-09-08 @ 21:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0