Min första (på länge) lediga kvalitetsdag med Theotian!!!

Japp. I dag är det bara Theotian och jag. Hela förmiddagen! Theo bestämmer aktivitet och morsan hänger på, vare sig hon tycker det är roligt eller inte. Bara att hålla masken i värsta fall.

Så i dag ska vi:

* Facebooka
* Nätshoppa
* Läsa bloggar

...om JAG hade fått bestämma....

Theo har bestämt att vi ska till lekparken (Zzzz). Kul.

Där ska han visa mig alla konster han har lärt sig på förskolan. Han ska hänga, klättra, gunga, hoppa, åka rutchkana och vad man nu mer kan göra där.

Sist jag offrade mig och gick till en lekpark var ungefär vid den tiden då han fortfarande åt sand. Det slipper jag idag om jag har tur! Så jobbigt att peta ut sanden mellan tänderna på en unge som vägrar spotta ut frivilligt.

Det blir en bra dag i dag....När jag har lämnat datorn, ja DÅ ska vi umgås!!!

Lekparken: Here we come!!!

Kommentarer
Postat av: Eva

MYSIGT!

Tänk vad roligt han måste ha med sin mamma!

2011-09-23 @ 21:53:37
URL: http://modefrizon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0