Gud min skapare

så jäkla sjuk jag har varit idag. Tror han där uppe straffade mig för att jag la mina barn för tidigt igår. Ville ha lite egentid men det blev sängen för mig strax efter 20.

Spela roll. Egentid är överskattat.

I dag var jag ganska säker på att dö i migrän. Låg och tänkte på att jag aldrig mer skulle få pussa mina barn eller se dem växa upp. Hade så djävla ont i huvudet. Sen kräktes jag oxå...(för er som vill veta). Ont i kroppen, magen (kanske tillhör kroppen???) och ja...ni fattar. En nära-döden-upplevelse med andra ord.

Nu sitter jag här. Livs levande, om än omskakad (eller hur man säger).

Tror att jag borde lägga mig igen. Verkar som om jag fortfarande yrar....



Kommentarer
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

Åh fy vännen...lider med dig! Hoppas du är på bättringsvägen vill inte att du ska vara sjuk. Vi saknar dig otroligt mycket... Lucas frågar efter Tant V HELA TIDEN! ;) Sov gott fina... pussen o kramen till dig såklart ♥♥

2011-09-04 @ 23:30:14
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Eva

Åh. Stackare. :/

Migrän, vad tar du mot det?

Kan rekommendera dexofen, då försvinner det "värsta" på bara en liten liten stund.

Jag fick det mot migrän och det är verkligen kanon.

Hoppas du mår bättre idag..

Älskar dig! Puss

2011-09-05 @ 11:46:54
URL: http://modefrizon.blogg.se/
Postat av: mia

krya på dig...;)

2011-09-05 @ 13:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0