Glupska mamman & jag (eller...det är ju samma person)

Jag och barnen var och åt på en resturang för några dagar sen. Noah hade ätit i skolan och ville inte ha och Theo valde mat från resturangen bredvid. När jag ska betala min mat så tittar lilla fröken i kassan på mig och säger:

 "Ehh...ska du betala för TVÅ eller???".

Jag tittar på henne och sedan på min(a) tallrik(ar) och svarar:

"Onej! Jag vill bara inte blanda pizzabitarna med den andra maten, men det är bara EN portion som jag ska betala för!".

Fröken säger då:

"Jahaaaa??? Jag tyckte det såg ut som om två skulle äta...eller...ja, jag såg kanske fel"


Så himla pinsamt. Jag hade alltså tre pizzabitar, en kycklingfilé, massor med stekt potatis och fyra mackor på samma bricka. Inte konstigt att hon blev misstänksam.


Kommentarer
Postat av: Eva

Haha det var en rejäl portion men det behöver du å andra sidan som är så duktig och äter MAT istället för socker! U go girl!!!



Puss!

2011-09-22 @ 21:57:10
URL: http://modefrizon.blogg.se/
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

hihi...kul!!! saknar dig mer o mer o mer o mer....♥

2011-09-22 @ 22:38:53
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: mia

Men allvar, var det dina 4 smörgåsar???

Tänk vad socker det är i dom..;)

Puss

2011-09-22 @ 22:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0