Det gööör inget älskling! Ingenting alls.

Älskling i går: "Jag skulle verkligen behöva ha mina byxor tvättade tills i morgon"
Jag: "Okej...jag har nog redan tvätt i maskinen, men om du hänger upp det så hinner du tvätta byxorna!"

I dag när jag skulle fortsätta tvätta så hittade jag "min" tvätt från gårdagen, nerlagd i smutskorgen (????). Jag ringer min älskling och undrar lite hur han tänkte där! Inte för att jag egentligen vill ifrågasätta min sambos beslut, men lite fundersam blev jag allt.

Så klart hade han bara lagt undan min tvätt. Så länge. Fast när han tänkte efter så trodde han kanske att jag hade lovat att hänga den??? Eller typ fast du kom ju IN i tvättstugan så jag TRODDE nog att DU skulle hänga tvätten då...eller...SA du inte till och med ATT du skulle hänga den???...Nähee...ok...förlåt *skratt*

Fast det gööör ingenting min älskling. Jag hade ändå tänkt att tvätta om den. Jag gör det så gärna...vi har ju knappt någon tvätt.
 

Kommentarer
Postat av: mia

ASGARV!!! Det där är nog din älskling i ett nötskal...;)

2011-09-06 @ 22:08:47
Postat av: Eva

Haha

2011-09-06 @ 23:15:59
URL: http://modefrizon.blogg.se/
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

hahaha....förvånad?! NÄ!!! ;) Min solstråle... saknar dig älskade vän ♥

2011-09-06 @ 23:45:29
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Är du säker på att det inte var Olof som beställde den svarta kakelplattan???;)

2011-09-07 @ 08:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0