Vilken klänning till mitt bröllop???

Sitter och funderar på vilken klänning jag ska ha när jag gifter mig. Så svårt att bestämma.

Funderar också på vilka blommor jag ska ha. Älskar vita liljor. Kanske ska ta det.

Kan inte bestämma mig om jag ska gifta mig i Sverige eller i Danmark. Fast Spanien vore ju roligt eller Kenya.

Måste nog fundera ett tag till...

Det är så många detaljer som är viktiga. Värt att tänka på ett tag.

Sitter och funderar på vem jag ska gifta mig med. Om inte sambo vill.

Ska nog fråga honom. NU.

Jag: När ska vi gifta oss?

Han: Vad tycker du?

Jag: Men nu frågar jag dig!!!

Han: Brådskar det eller???

Brådskar det eller!

Brådskar det eller!

Brådskar det eller!

Fattar ni!? Han undrar om jag HAR BRÅTTOM!!!

Vi har varit tillsammans i 16 år och 4 dagar. 16 ÅR OCH 4 DAGAR!

Tror fan att jag brådskar. Blir skitjobbigt med bröllop om jag måste gå med rollator.

För att återgå till klänningen. Jag skiter i den.

Kommentarer
Postat av: Eva

OLOF:



DO IT! FRIA!

2011-10-12 @ 21:23:34
URL: http://modefrizon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Han friade på vår femårsdag.Det vill säga 8 oktober år 2000. Dont stress him ;)

2011-10-12 @ 21:27:54
Postat av: mia

ler jösses, han måste få lite tid,jag VET att dom måste fundera länge..;)

2011-10-12 @ 21:28:43
URL: http://mia71.blogg.se/
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

ja men ge honom lite space! Tycker det går fort fram här nu!! Tillsammans, förlovning, o två barn...allt på bara 16 år o 4 dagar!!! Du skulle stressa ner bestämde vi ju ;) pussen, Lucas hälsar att han saknar Tant V♥

2011-10-12 @ 22:07:08
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0