Snålportioner :(

Har precis tryckt i mig en efterrätt avsedd för 4 personer. Fyra personer!!! Löjligt ju. Borde vara straffbart att göra recept där portionerna är så små att man behöver förstoringsglas för att hitta den på tallriken. Trams!

I helgen är jag ensam med lillprinsen och det är såå mysigt. För mig i alla fall. Han har ju feber och kanske inte njuter lika mycket som jag. Inte för att jag vill att han ska vara sjuk men när han är så svag som i dag, har jag kunnat mysa obehindrat. Han har inte ens orkat knuffa bort mig, och ni kan tro vad jag har utnyttjat det. Stackars barn.



Så här pigg är han INTE i dag.


Kommentarer
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

Jag gissar att det var efterrätten vi åt :) hihi... blev den godare denna gången?? Med det menar jag givetvis sötare denna gången? ;) Saknar dig... Lucas går här hemma o ropar efter dig ibland...han har inte fattat det där med att du inte bor här.



Nu kan du passa på o krama Theo från mig då :) hihi...krya på sig ska han lilla pyret ♥

2011-10-15 @ 00:13:07
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0