Fördelar med att ha en sambo på vift...(jakt)

* Jag kan ha både tv:n och datorn för mig själv- samtidigt

* Jag kan spela samma låt tjugo gånger utan att någon tycker att jag är tjatig- framför tv:n

* Jag kan äta glass direkt ur glassburken och ha en halv liter vispgrädde på, utan att någon sitter och funderar på om mitt mål är att av fetma

* Jag kan dricka smulorna ur skålen med jordnötsringar så att allt kommer in i munnen, utan att någon tycker jag verkar äcklig och girig

Jaa, vad säger man?! Det är inte bara nackdelar med att lämnas ensam ibland...Man ska se det positivt!

Dessutom behöver jag inte sova räv om en stund, utan kan ligga med ögonen öppna huuur länge jag vill....UTAN att få skamliga förslag ;)

Pöss på er.

Kommentarer
Postat av: Lotta

ASGV

2011-10-01 @ 22:22:18
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

hihi... :) det är tur man kan hitta fördelar med det mesta!!! :) Måste prata någon dag...update! puss ♥

2011-10-01 @ 23:58:41
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: mia

hi hi hi.....du e go du, inte ens ligga behövde du..;)

2011-10-03 @ 09:52:43
URL: http://mia71.blogg.se/
Postat av: Malena

Har bara en sak att säga, du är helt underbar!!! Kraaam

2011-10-04 @ 09:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0