The bläckfisk.

Satt med barnen och åt middag innan.  Båda pratar med mig samtidigt, visar, berättar och vill att jag ska svara på allt. Samtidigt. Och så det här: mamma kan du skära maten åt mig-mamma kan du hälla åt mig- mamma kan du skicka åt mig- mamma kan du LYSSNA på mig- men mamma kan du SVARA då...

Och så vidare. I all jävla evighet. Till sist orkar jag liksom inte. Jag blänger på lillfisen och säger: "Ser jag ut som en bläckfisk eller???!!!"

Lillfisen svarar inte. Men det gör däremot storprutten. Snabb som en vessla lägger han sig i och säger: "Ja, men bara i ANSIKTET!!!"



Ja. Ni vet hur jäkla fula de är!!! Tack för den. Snorunge.

(Inte konstigt att den ungen bara får tio små godisbitar i veckan, ingen veckopeng och måste lägga sig innan klockan åtta. Inte konstigt alls.)


Kommentarer
Postat av: mia

he he he

2011-11-07 @ 20:42:36
Postat av: Jessica

Ha Ha Ha :D Av fyllehundar och barn får man veta sanningen,,, Vilda har förklarat för fröken på dagis hur skrynklig jag är i ansiktet när jag är arg. Hmmmmmm - men bara då eller?????

Kram!

2011-11-07 @ 20:53:56
URL: http://lillsnuffsa.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Hahahahahaha!!!!!!

2011-11-07 @ 21:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0