Bra saker just nu:



* Mailade sambo på jobbet igår för att kolla om han fortfarande älskar mig. Det gör han- jag fick svar! Prisad vare Jesus för att hotmail finns!!!

* Vi har nästan bokat en resa...Eller ska. Snart. Så snart vi har tid. Så snart han har tid menar jag- jag lallar ju bara omkring hela dagarna!

* Jag har hunnit packa upp 5 flyttkartonger på en enda dag! Det ni! Det är inte illa. Har ju faktiskt bara bott här i ett år.

* Mina älskade barn tjatar om min kommande födelsedag hela tiden. De längtar och pratar om den hela tiden. Åh, vad de måste älska mig. Och jag tror inte alls att de längtar för att julkalendern får öppnas på den dagen. Har nog inget att göra med att de har längtat efter första luckan i två månader. Näe, jag tror de har något stort på gång. En jättefest för mamma.

Så livet är inte så illa trots allt.

Det gör inget att jag aldrig får sova en hel natt, att barnen bara kan ropa mamma och inte pappa (fan, jag var helt säker på att de lärde sig det ordet när de var ett...), att huset aldrig blir klart eller att barnen mest tjaffsar med varandra. Det gör inget, för vi har nästan bokat en resa!!!


Kommentarer
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

ja nästan bokat! Så vänta inte på att han ska ha tid att boka...då kommer ni aldrig iväg ;)



vad önskar du dig när du fyller år? saknar<3 Lucas sa Vicke idag igen!!! :D puss o kram

2011-11-24 @ 23:04:10
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

ja jag tog den chokladen för att den låg så bra vid minimarshmallowsen (eller hur faan de stavas :P) o dumlen. :) Orkade inte leta efter någon annan! Var stressad. Men jag var orolig för att de skulle bli för sött, men de var gott! Men du!!!! De står faktiskt i receptet jag använde att de ska vara jordnötter! Tror faktiskt man ska känna lite av den där salta smaken. supergott iaf! :) pussen o kramen

2011-11-25 @ 23:17:45
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

okej jag vill vinna ;) Hihi; hon har faktiskt pistagenötter i sina...ingen mandel :P



saknar dig finaste <3 Lucas sa Vicke idag igen! hihi... han pratar om dig hela tiden ;)

2011-11-26 @ 20:45:54
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0