Eric Saade- åk hem till dig i stället och förstör inte mitt liv...

SNACKA om maximal otur.

Skulle åka och handla lite snabbt nu i kväll. Noah (som nästan gråter när han måste följa med och handla) BAD om att få följa med i kväll. Han ville "umgås med mamma" (läs; köpa sig mer vakentid, eftersom det var nästan läggdags).

I alla fall. Vi kommer fram till shoppingcentret vars parkering är överfull. Går in och ser nästan inga människor (inga babianer heller för den delen). Jag säger till Noah att vi har en himla tur och att det här skulle gå snabbt.

När vi gått några meter ser vi värsta folksamlingen...

Här kommer det värsta....(jävla) Eric Saade är där och ska sjunga!!! Noahs stora idol råkar vara exakt där vi ska gå och jag inser att detta kommer INTE att gå snabbt.

Så där stod vi. Jag med Noah på axlarna. Fattar ni!? Lilla jag hade min nästan nioåriga son på axlarna!!! Allt för att han skulle få se sin idol...som barnen tror är där för deras skull, men vill i själva verket bara sälja skivor och fula tröjor!!! Lureri! Köper man ingen skiva- får man ingen autograf!

Nu är min rygg sönder, nacken har åkt fram några decimeter och jag ser ut som Ringaren i Notre dame. Men min son är lycklig som har fått se Eric, fått höra tre låtar och blivit ägare till fuletröjan.

Så visst. Det får väl vara värt det.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh vad lycklig Vilda varit om hon varit där,,, Han kommer bli min svärson föresten, för hon har bestämt sig för att det blir Eric Saade istället för pappa som hon ska gifta sig med :)

2011-12-23 @ 00:40:22
URL: http://lillsnuffsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0