Bla bla bla och en massa strunt.

Inte för att jag har någon aning om vart helgen tog vägen men den är snart slut. Trist. Jag älskar verkligen helger. Borde komma oftare.

Några dagar kvar till julafton. Som jag längtar. Här blir det fullt hus (överfullt om ni frågar sambo, men vem skulle fråga?!). Ska bli mysigt att vara med nära och kära. Kanske skulle ta och flytta ner mormors gamla gungstol så jag kan sitta på den och låtsas att allt är som förr?!

Dags för snuffsandet på lillprinsen nu. Han har för övrigt ändrat sig lite och ska inte sova i min säng tills han blir 16...Han kan tänka sig att maka på sig när han är 10...eller ialla fall inte innan han är 10 sa han visst...Jaja. För min del kan han sova där så länge han vill. Sambo jublar oxå! (Eller så betyder tårarna något annat. Jag vet inte så noga)

Sov gott, hur som haver. Ses!


Kommentarer
Postat av: Mia

Verkligen fullt, men det brukar ju alltid funka...;)

2011-12-18 @ 00:43:22
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

låter som en mysig jul tycker jag... :) ses snart :)

2011-12-18 @ 12:27:31
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0