Jävla krämkärring!

Jag var på ansiktsbehandling igår. Sån där med lite massage, klet och smet. Jag hade bestämt mig redan innan jag gick dit att de inte skulle få lura på mig en massa produkter som jag var tvungen att köpa...

Jag la mig ner och blundade...och så kom det!!!

"Vilka rengöringsprodukter använder du hemma? Har du hört talas om vårt märke...som är jättebra, verkligen jättebra!? Man kan inte leva utan dem. Livet blir myyycket lättare, du kommer att se finare ut, gladare och lyckligare. Med våra produkter får man garanterat ett bättre liv. Du får högre lön på jobbet, dina barn klarar sig bättre i skolan och din sambo kommer äntligen att vilja gifta sig med dig. Jag har hört att om alla människor använder våra produkter så kommer även fattigdomen att dö ut i världen..."

Bla bla bla i all jävla oändlighet!!!

Jag stängde av mina öron och började istället att reta upp mig på Sd. Funderade på om jag skulle börja prata om det istället, men kände att det kanske skulle uppfattas som stötande (eftersom tjejen var icke svensk).

Hon fick babbla på!

När vi var klara och gick ut i receptionen för att betala, hade kärringen ställt fram 8- 10 olika produkter som hon tyckte att jag skulle köpa! Varor för 3-4 000 kronor! Hon kan inte vara riktigt klok...(Eller så tyckte hon att jag var så jäkla ful att jag var tvungen att ha fem lager med kräm på mig, för att se lite okej ut...)

Allt skulle jag behöva enligt henne! Det var kräm att ha under en annan kräm. Kräm för att ha runt ögonen. Kräm för att balansera huden. Kräm för att ta bort den andra krämen...osv. Kräm kräm kräm... 

Jag köpte inte en endaste liten tub, så hon la ner en massa "prova-på-tuber", så att jag kunde komma tillbaka och köpa resten sen.

Jag sa att jag använder andra märken. Hon harklade sig lite och sa: "Ja...hrm, jag vet ju inte vad DOM har i sina produkter, men jag antar att det är en massa onödiga kemikalier...och DET har INTE vi i våra!!!".

Herregud! Allt jag ville var att få lite massage...Jävla apa!

Kommentarer
Postat av: Evelina

hahahaha :) tur du stod på dig vännen!

2010-09-22 @ 19:46:46
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Anonym

asgarv....håll dig till KLÄinköp....

2010-10-17 @ 23:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0