Ensam kärring från tv 2

Mitt liv är som en dålig film på tv 2. En ensam kärring som gör samma saker varje dag. Lämna barn, dricker kaffe, skriver ren skit på datorn och hämtar sina barn. Man kan till och med lista ut slutet. Hon blir galen!!!

Jag måste ta tag i livet. Lära mig att man kan göra saker även utan sina barn. Innan jag blir galen.

I dag ska jag ha en date (måste kalla det date, eftersom mitt liv känns så ensamt just nu) med en handläggare på arbetsförmedlingen. Alltid något! Kan bli riktigt trevligt till och med. Hoppas man får kaffe!!!

Och så måste jag ju planera in morgondagen. Ungefär 4 ensamma timmar. Kan göra vad jag vill. Hur jag vill. Och med vem jag vill. (Kom på att jag inte känner någon här).

Kanske borde skriva en sån där kontaktannons. "Ensam gammal kärring söker vänner. Intressen...(fan, där blir ett problem...). Intresserad???". Eller nåt i den stilen.

Min sambo kanske borde skriva en annons åt mig. I stället för "Söt kattunge skänkes pga tidsbrist" kan det stå "Söt (man får ljuga i kontaktannonser), ensam sambo utlånas kl 8.30-13.00 tisdagar till torsdagar varje vecka". Det kan gå...

Ska fundera på saken...



Ja men ni ser själva...Så jävla ensam och desperat efter sällskap...


Kommentarer
Postat av: Evelina

snygg bild vännen :) Jag saknar dig massor...kul att du börjat blogga igen så jag får följa ditt liv...lite på avstånd iaf....PUSSAR o kramar i massor <3

2010-09-15 @ 18:44:50
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Tingelingan

Söt VICKE DU ÄR DEN BÄSTASTE SOM FINNS :)

2010-09-18 @ 00:02:14
Postat av: malin widén

men den där bilden är väl inte tagen i växjö, ser mer ut som i Örebro.

2010-10-15 @ 20:54:07
URL: http://familjenwiden.blogg.se/
Postat av: Anonym

klockren!!!

2010-10-17 @ 23:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0