Bra och dåligt

Saker som är bra just nu:

1) Jag blev erbjuden ett arbete idag...som dessutom verkar mycket intressant.
2) Mina barn sköter sig så bra att jag får tårar i ögonen.
3) I morgon ska jag lyxa till det med en ansiktsbehandlig.

Saker som är dåliga just nu...riktigt dåliga:

1) Högerregeringen fortsätter styra Sverige.Det vill säga att vi fortsätter att sparka på dem som redan ligger.
2) Sd har fått en plats i riksdagen...Hur nu det kunde hända?! Vad fan tänker folk med?!
3) Det är bara regn i Växjö. Stora regndroppar. Små regndroppar. Många regndroppar. Få regndroppar...osv...men det är ta mig fan bara regn!!!

Vi ses :)


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej vännen! Jag är SÅÅÅ glad att du fick jobbet :) Det är du värd. Måste vara skönt att få något att göra om dagarna. Härligt med ansiktsbehandling :) Som du förstår så pratar jag o Peter om att åka till er på lördag...INGET är bestämt än... Vi funderar ett par dagar till. Har lite andra saker som måste göras :P Men något ska man ju ha o skjuta upp! Saknar dig.



Pussar o kramar <3

2010-09-21 @ 06:24:40
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0