Blinda genusögon

Jag stod och lyssnade på en pappa och hans son som skulle köpa omslagspapper till skolböckerna idag. Sonen valde ett rött fint papper...mycket fint! Pappan hämtade ett svart papper med reklamtrycket "Umbro" på och med en diffus fotbollsspelare (som man knappt kunde se ens med förstoringsglas). 

Pappan: "Titta här, vilket fint papper!".

Sonen: "Näe...jag har valt det här".

Pappan: "Jamen titta noga...det är samma märke som på som på dina fotbollsskor".

Sonen: "Nej! Jag vill ha det här pappret!".

Pappan: "Ja men titta noga...det här är fotbollsspelare det här...titta noga...Häftigt papper va!?".

Sonen: "Ja okej, jag tar det!"

Say no more...(Och jag tänker absolut inte tala om vilken familj den pappan tillhör...Hrm...)

Kommentarer
Postat av: Evelina

undrar vem :P

2010-09-19 @ 21:18:25
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0