Önskelista

Noah & Theo satt och gjorde en önskelista med mig idag. Förutom tre hela leksakskataloger önskade sig Theo fler saker till sitt Pippi-hus. Samtalet lät så här:

Theo: "Mamma, jag önskar mig saker till Pippi-huset också...Jag vill ha Pippiskeppet och polishuset, fler poliser, Pippis pappa och Pippis mamma..."

Noah: "Men Pippis mamma är ju DÖD!!! Ni kan väl köpa en ängel då!?"

Theo: "Nej JAG vet. Pippis mamma är ju död och hon är säkert ett skelett nu...VI KAN JU KÖPA ETT SKELETT! Det blir bra. Vi köper ett skelett!!!"

(Tycker nog att Theo är klokare än sin bror...Fast å andra sidan blir jag hellre en ängel än ett läskigt skelett när jag dör).

Känner på mig att denna julen kommer att ruinera mig..

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hahaha...underbara barn <3 vad jag saknar er!!! pussar

2010-10-19 @ 19:56:12
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så härliga dom är. Puss <3 /tingeling

2010-10-21 @ 22:41:48
Postat av: Anonym

ängel e bättre..;) Och ja, du blir ruinerad, familjen tajkon kanske kommer till jul...;)

2010-10-24 @ 22:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0