En trött och jävligt blind mamma.

Jag sitter med barnen och äter frukost. För att avleda dem från allt tjaffs de håller på med, börjar jag läsa frågorna på mjölkpaketet för dem. Jag ställer frågor och de ska gissa svaren! (Jag sitter alltså med mjölkpaketet i handen.)

Noah: "Mamma, kan jag få mjölken?"

Mamman: "Ehh, jaa?! Ta den du!"

Noah: "Men mamma, kan du GE den till mig?!"

Mamman: (Tittar runt på bordet utan att se mjölken någonstans) "Fast Noah, DU kan väl ta den! JAG vet väl inte var den är...Titta lite!!!"

Noah: "MEN MAMMA!!!DU HÅLLER JU DEN I HANDEN!!!"

Mamman skäms (faktiskt) och säger: "Snälla barn, säg inte detta till någon!"

"Näe, jag ska bara skriva det på facebook!", svarar Noah.
 
(skitunge)




Kommentarer
Postat av: Anonym

störtskön kille...;)

2010-12-08 @ 21:12:21
Postat av: Peter Andersson

HAha, så skön han är!

2010-12-08 @ 22:56:33
URL: http://pppeter.blogg.se/orebro

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0