Låter det vettigt...

...eller tror ni jag behöver läggas in...???

Jag fick en känsla av att min kärlek inte uppskattade mitt sms i går kväll. Jag hade lagt mig och han satt och tittade på tv, när han fick detta meddelandet:

"Jag vill slänga spiralen åt helvete, ligga med dig sju dagar i veckan, köpa gravtest och stirra mig blind på blåa streck...Låter det vettigt!?".

Jag kunde lika gärna skrivit: "I morgon kommer jag att köpa ett hagelgevär och skjuta dig. Först ena knäskålen, sedan den andra. Jag kommer även att skjuta skallen av dig...".

Skillnaden skulle vara att han tog det senare alternativet på ett bättre sätt.

Suck. Att han ska vara så svårflörtad.

Svaret jag fick var: "Det där med sju dagar i veckan lät ok..."

Zzzzzzzzzzzzz
, kunde inte ha varit mer ointresserad...


Kommentarer
Postat av: Eva

Just do it!

2010-03-17 @ 20:52:47
Postat av: Evelina

vem är du och vad har du gjort med Vicke???? Jag bara undrar ;) Hahaha...söta underbara du <3 Vill träffa dig nu (fast då hoppas jag att hagelgeväret är ordentligt inlåst). Ser fram emot skärtorsdagen om du fortfarande har tid för mig då :) Puss puss

2010-03-18 @ 21:01:29
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Eva

Haha. Jag måste in o läsa igen. Jag läser samma inlägg typ 3 gånger om dagen. Precis Evelina, vem är du och vad har du gjort med Vicke?! :)

2010-03-19 @ 07:24:20
Postat av: Victoria

Haha, är ni chockade mina fina tjejer???Vicke har jag begravt någonstans och tänker inte ta fram henne igen. Jag har tagit över hennes trista och välplanerade liv och ska spola ner hennes almanacka i toaletten, slänga alla "komihåg-lappar" och leva jävel. Låter DET vettigt?!

2010-03-19 @ 09:08:30
Postat av: Eva

Ja, det kanske du ska prova. Se hur det är och inte vara som du brukar vara! Puss

2010-03-19 @ 21:42:56
Postat av: Lotta

Hej vännen!Nu har jag äntligen hittat hit, även om jag läser dig då och då i smyg...Du skriver ju så fantastiskt underhållande, men man undrar ju...Låser du in den Vicke jag känner i garderoben när du skriver?ha,ha...men som du kanske redan har anat, har ju även jag en sjukt galen sida innanför skalet...Måste ses snart!varma kramar Lotta

2010-03-20 @ 08:15:54
Postat av: Mia

Asgarv!!!! Ja, det e skitbra att du tar fram denna Vicke nu...släng den andra så det händer lite grejer..;) Du skulle behöva det tror jag, sedan undrar jag förstås hur 7 dagar skulle funka i varsitt rum??? Är den sååå lång??? He he he

2010-03-21 @ 11:10:32
URL: http://mia71.blogg.se/
Postat av: Peter

Fy fan vad bra!

2010-03-28 @ 13:22:32
URL: http://pilsnerfilm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0