Vulkanen på näsan.

Jag har fått världens absolut största finne på näsan. Ever! Hade jag varit säker på att ni inte skulle kräkas av att se en bild på den, så hade jag fotat för att bevisa det. Sambo kom hem från jobbet. Tittade snabbt på mig...och sedan en gång till och sa kort och gott: "JÄVLAR"...Mmm. Så illa är det mina vänner. Noah tittade länge på mig i soffan nu i kväll. Tv;n var på men han tittade på mig. Så utbrast han: "Mamma...när den där exploderar...se till att INTE vara nära vårt hus eller vår trädgård!!!".    (snyft)

(Ja, jag känner mig ful. Som häxan i "Hans och Greta"...)

I morgon är det fredag, för er som inte vet det (och för er andra är det också fredag...rättvist ska det va!). Min lillebror ska komma och hälsa på, om han hittar hit...och Noah hoppas att han har sin "fantastiska tv" med sig...

Vi hörs en annan dag, så här kan jag ju inte hålla på och flumma. Kram.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Älskade vännen, du är den finaste som finns :) Med eller utan finne.... <3 puss o kram

2010-01-30 @ 10:00:37
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Eva

Jag har en vulkan på hakan.

2010-02-10 @ 23:37:42
URL: http://evottpevott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0