En valross fast i snön.

I dag hade jag och Noah en egodag. Alldeldes själva, bara vi två. Noah var så lycklig. Vi lekte kurragömma ute i snön (vilket resulterade i att Noah fick SKOTTA fram sin mamma när hon fastnade i snön på gömstället). Vi åkte till stan och handlade, åt lunch, fikade och strosade omkring. Alldeldes ensamma. Bara vi två. Noahs mamma var också rätt nöjd :).

Vi tjuv-åt Nutella också. Nu när vi var ensamma. Man får ju liksom passa på. Jag frågade Noah om det fanns tillräckligt så att jag också kunde få smaka. Hans svar blev: "Jag ska käka lite till så får vi se om det blir något över". Gulligt- men alldeldes livsfarligt sagt om det inte vore så att jag redan hade fått min del när jag åt i smyg...innan jag tog in den till honom! Där tog han allt en risk min lille prins.

I morgon är det jobb som vanligt så det är bäst att jag gör min kudde sällskap nu. Vi hörs mina vänner.

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: tingeling

Mysdag med andra ord... härligt , hoppas vi kan mysa en annan dag igen :) kram kram

2010-02-24 @ 22:32:13
Postat av: Evelina

Låter hur mysigt som helst :) Saknar dig vännen. Imorgon är de tentatime! Så himla skönt när den är över :P Tänker på er. Pussar o kramar till dig min älskade vän <3

2010-02-25 @ 19:26:40
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: segsliten

Härligt att få mysa med ett barn åt gången.

Kram gumman ♥



2010-02-28 @ 09:35:16
URL: http://permanentformsvacka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0