Dålig på uppdatering...

Theo: "Mamma, du är hopplös"
Jag:   "Vet du vad det betyder?"
Theo: "Att man inte kan springa eller gå!"

I dag fick jag hjälp av Theo med matlagningen. Jag skalade potatis och han fick lägga dem i grytan. Varje gång han fick en potatis sa han: "Tack min älskling". Kan man annat än att le!?

 Min lilla älskling...precis lika busig som han ser ut!!!

 Dags för klippning...

Storprinsen har semester och är hos farmor & farfar, vilket den lilla verkar tycka är ganska skönt (I wonder why??).

Jag återkommer när jag har något att skriva, vilket är ganska sällsynt nu för tiden! Kram till er alla.

 




Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej min fina! De var härligt att se dig idag :) Puss

2009-09-20 @ 20:47:43
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: mia

Han e sååå söt i sin fläta...klipp inte av för mkt...puss min fina syster...

2009-09-20 @ 20:48:55
Postat av: mia

Han e sååå söt i sin fläta, var rädd om hans hår...puss min söta syster....

2009-09-20 @ 20:56:55
Postat av: Segsliten

Roliga kommentarer växer tydligen på träd; här dimper det ner ett par om dagen.

Dålig på uppdatering? Det gör inget, bara jag får ett livstecken ifrån dig lite då och då.

Kram ♥

2009-09-21 @ 10:07:04
Postat av: segsliten

Verkar vara en riktig nere-period just nu. Jag är ständigt trött och somnar i soffan strax efter nio varje kväll. Hur kul är det? Aldrig någon riktig vuxentid. Ta t.ex i fredags; när sambon hade nattat färdigt klimparna så hade jag redan uppnått REM stadiet. Vid elva skakade han liv i mig och frågade om det inte var dags för mig att krypa ner mellan lakanen istället. Hur kul fredagkväll var det? Och tror du jag var piggare igår? Absolut inte. Jag kan inget annat än att sucka och hoppas att det blir bättre snart.



Tack gulliga du för erbjudandet om att skicka hit något. Men jag tror inte jag behöver något just nu, jag har ju nyss varit hemma. Finns det något som du skulle vilja ha härifrån?



Kram ♥

2009-10-04 @ 16:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0