Mors dag och mys...

Mina små älsklingar smög ner i dag på morgonen och ritade fina teckningar till mig. Sedan kom de upp med sina alster, nyplockade blommor och ett paket. Jag blev så glad! När Noah kikade in för att se om jag sov sa han: "Mamma, grattis på mors dag! Det här får du för att jag älskar dig så mycket!!!" Och så räckte han fram teckningen.

   Noah har målat av mig. Jag har rött hår eftersom det är min favoritfärg. Blommorna är röda och håret står rakt upp, eftersom det var för svårt att rita flätor. 

  
    
   Theo har ritat mig i brunt och bredvid finns det vatten som dödar...(Tack min älskling, vad du är kärleksfull!!!)   

    

   Noah hade varit och köpt ett fint halsband där det stod kärlek på. Mycket fint!

Och det bästa av allt: båda barnen kröp i hop tätt, tätt kring sin mamma och kramades. Länge! (Och sedan bråkade de inte på säkert en timma eftersom det var mors dag...omtänksamma killar).

Nu sover mina godingar och jag har suttit och snyftat till galan som Röda korset anordnade för alla utsatta mammor. Glöm inte att man alltid kan bidra med en slant för att hjälpa andra människor!

Sov gott alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0