Flätor och choklad

Som ni kanske redan har misstänkt (efter min sons samtal i går) är jag ganska så rastlös av att bara gå hemma och vara "lite småsjuk". Det verkar ju helt klart gå ut över mina barn. Theo fick vittna om en mycket barnslig och rastlös mamma i går, när jag vägrade ta emot telefonluren. Och lite senare, på kvällen fick han utstå flätning av sitt hår! Han var jätteduktig men tittade lite skeptiskt på mig när jag bad honom ligga lite stilla så att jag kunde fläta honom. Stackars barn.

                     
Theos blåsta, rastlösa och lite sjuka mamma i full gång med totyr...Han blev riktigt gullig...(Okej, jag ska ordna klipptid)

Något som verkligen gjorde mig glad i dag var ett paket som låg i brevlådan. Helt oväntat och mycket uppskattat:

  Från "Nallebudet". En len och go nalle med en chokladbit i knät!!!  Gissa om jag blev glad!!! Det var från min kära lillasyster som verkade tycka att jag var värd det. Det låg ett fint och uppmuntrande kort i också. Tack gulliga Eva.J. Jag älskar dig!

Kram till er alla!

Kommentarer
Postat av: Eva

Bra att du blev glad, det var ju som sagt lite av tanken :) Älskar dig med syster yster och snart ses vi! Puss

2009-05-28 @ 23:01:13
Postat av: Anonym

Gulligt av syster :) men jag är inte förvånad,det är NI, sköt om dej !!! kramkram Tingeling-68 :)

2009-05-30 @ 00:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0