Rena händer, händer inte så ofta.

Jag vet inte om mina kära barn tror att jag har fel på ögonen eller om de bara tycker att jag verkar trög på något sätt. Lättlurad, blåst, dum i huvudet. Det finns många ord. Våra vita handdukar ser alltid ut så här av någon konstig anledning. Jag har ingen aning om varför. Jag hänger upp dem vita och fina och efter ett tag är de gråa och inte alls lika fina!

Det konstiga är att båda barnen har tvättat händerna med tvål. Säkert som ögat. De anklagar mig för att jag inte tror på dem och när jag säger att de inte ens luktar tvål börjar de skruva lite på sig...och så går de in på toaletten och tvättar sig igen. (Men de hade garanterat tagit tvål första gången också...) Märkligt. Mycket märkligt.

(Jag kanske ska börja göra "lukttestet" på sambo också. Han är kanske inte så oskyldig som han ser ut.)


Kommentarer
Postat av: segsliten

Nån far med osanning, helt klart! Du har en utmärkelse att hämta inne hos mig.

Kram ☺

2009-05-08 @ 22:47:43
URL: http://permanentformsvacka.blogspot.com/
Postat av: Eva

Ojjjjjjjjjjjjjjjjj vilken ren handduk! Not.

2009-05-08 @ 23:29:33
URL: http://evottpevott.blogg.se/
Postat av: evelina

Bakterieprover kanske ;) hahahahahaha....var kul att träffa dig vännen. Synd att du hade svårt att sova. Min närvaro är ju så förtrollande så jag förstår att du har svårt att ta blicken ifrån mig när jag sover :) Puss på dig (hoppas ni fick en underbar helg....)

2009-05-10 @ 10:59:33
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0