Små fiskare



Vi var och fiskade i helgen, en heldag med korvgrillning och allt. Det var så mysigt (trots att jag är allergisk mot vinter). När man anglar som vi gjorde så är det enligt mig inget "riktigt" fiske eftersom man själv inte håller i någon fiskelina. Jag tror att barnen kände likadant. Efter några timmar hörde vi att Noah skrek att han fick napp. Han sken som en sol! Det var bara det att han stod och fiskade mört i vår beteshink. Så härligt!!! Theo var snabb och hängde på direkt. De fick napp många gånger och var så glada. Själv tyckte jag att det var djurplågeri, men fiskarna satt visst så löst på krokarna att det inte var någon fara. En helmysig dag!!!

                                          



                                   

Fem goda gäddor blev det, om man inte räknar med mörtarna!!!

Kommentarer
Postat av: Eva

Myyyysigt!

2009-03-10 @ 21:27:47
Postat av: Peter Andersson

"Fem goda gäddor blev det, om man inte räknar mörtarna". Ja, hur är det egentligen. Är mörten en gädda eller bara en fisksort i mängden?



;)

2009-03-10 @ 21:35:44
URL: http://pilsnerfilm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fem goda gäddor blev det, om man inte räknar mörtarna...för då skulle det bli fem goda gäddor och åtta inte så goda mörtar...



Förstår du???

2009-03-10 @ 21:56:31
Postat av: Anonym

Åhhh ,så mysigt :=) Vilka fiskare :)....Äter ni gädda ?? //Puss Tingeling

2009-03-10 @ 22:15:34
Postat av: Evelina

Hej på er mina mörtar :) Efter att precis ha pratat med dig i telefonen så längtar jag ännu mer tills lördag :) Saknar massor. Pussar o kramar

2009-03-11 @ 09:08:43
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: segsliten

Det där verkar ha varit en toppendag! Ser lite annat ut än vårat soliga vårväder.

Kram ☺

2009-03-11 @ 11:46:30
URL: http://permanentformsvacka.blogspot.com
Postat av: segsliten

Okej, jag ska se vad de tycker om Patrik. Tyvärr blir det väl en ny, häftig diskussion huruvida Patrik är en sjöstjärna eller inte.

Kram ☺

2009-03-11 @ 20:46:49
URL: http://permanentformsvacka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0