Jag måste få skryta lite...

[003[1].JPG]

"...för att du är så härlig, och får mig att skratta så mycket att grannarna klagar på allt oväsen. Efter ett par sådana skratt behöver man knappast göra några sit-ups. Så då måste jag tacka för det också".


Denna utmärkelse fick jag i dag och det är såå roligt. Jag som har världens sämsta självförtroende och tycker att jag är sämst på precis allt, fick detta! Även om jag fortfarande inte tror att jag kan skriva så blev jag otroligt glad av dessa ord. Tack så mycket "segsliten" (http://permanentformsvacka.blogspot.com/). Jag har ett leende på läpparna (jo, var annars?).

Ok...ville bara skryta och tacka, men även skicka tillbaka den.( Får man det??? ) Jag gör så i alla fall, den ska tillbaka till ovanstående! Tack igen!

Kommentarer
Postat av: Ankan

Du kan verkligen blogga, skrattar högt varje gång jag läser den. Fortsätt vet ja du glädjer många!



2009-03-06 @ 22:53:36
URL: http://ankanochkakan.bloggagratis.se
Postat av: mia

ja du syrran...du ÄR bäst!!!

Tro på dig själv...JAG tror på dig...puss puss

2009-03-06 @ 23:00:52
Postat av: Evelina

Du är helt klart bäst :) Många skratt varje gång jag är inne o läser! puss på dig min fina :)

2009-03-06 @ 23:32:57
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: segsliten

Noah är en riktig höjdarkille! Skitkul!



Tack för att du bollade den tillbaka, det värmde!



Visst kan du skriva!!! Du är skitbra! Och lyckas, utan onödiga ord, få fram vad du menar på ett humoristiskt sätt. Du ska veta att det är en konst!Det är inte många som klarar av det. Man måste helt enkelt få orden rätt i mun, eller rättare sagt, rätt på pappret (bloggen, eller var man nu skriver dem). Jag vet vad du menar med att ha dåligt självförtroende, det är så lätt att vara självkritisk. Fråga mig! Det finns ingen som kritiserar mig så mycket som jag själv! Jag kan få värsta existensiella krisen bara för att jag tryckt på bloggens 'publicera'-knapp.

Kram ☺

2009-03-07 @ 10:02:09
URL: http://permanentformsvacka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0