Jävla kossa till granne!

Det gäller att man kan komma överens med sina grannar. Grannsämja är viktigt (säger de som vet...vi har ju aldrig haft några...förens nu)! Jag vet inte riktigt hur jag ska behandla våra nyinflyttade. Borde jag be dem komma över på kaffe eller ska jag locka med hö?! Barnen är glada över att de har flyttat in i alla fall. Noah har fått i uppgift att ge dem vatten varje dag, ni kan tro att han är stolt! Själv håller jag tummarna för att flugjävlarna håller sig till grannarna så att vi slipper dem...


                       

(Jag vet de som kallar sin granne för jälva kossa...det kan jag också få göra nu:)...)

Dags att gå ut och mjölka...som barn pallade jag frukt och grönsaker, nu ska det fan i mig bli mjölk i stället (om det inte hade varit för att kossorna råkar vara kalvar!!!)

Vi hörs i morgon. Puss.                                                        

Kommentarer
Postat av: evelina

Och jag som vill komma på besök....jag hoppas du inte bjuder in dem samtidig....gillar nämligen inte kossor :P

Hoppas allt är bra, saknar dig o grabbsen. Puss o kram min fina

2009-06-02 @ 08:39:32
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Segsliten

Palla mjölk låter kul, bara lite mer avancerat.

Jag antar att du förstod att kommentaren (nr. 2) utan namn på inlägget om ditt negativa svar var från mig. Jag vet inte vad det är, men ibland så ramlar mitt namn ur.

Vilka fina presenter du fick i söndags!

Kram ☺

2009-06-03 @ 23:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0