Jag blir lite nyfiken...

...på vilka ni är!? Jag bloggar för min egen skull, för att kunna komma ihåg hur mitt liv har varit. Vilka bus mina barn har gjort. Mina glada dagar. Mina ledsna. Men eftersom minnet sviker och jag har svårt att komma ihåg det som hände för en timme sedan, så vill jag få ner allt i skrift.

Men så har jag tydligen fått endel läsare. Varje dag faktiskt. Inte så många men ett fåtal. Jag är nyfiken på vilka ni är som bemödar er att läsa min blogg. Vilka är ni som tar er tid att titta in? Lämna gärna ett avtryck denna gången, gå in och "avslöja" er själva (jag lovar att inte skvallra).

Om ni gör detta kan ni vinna....(man ska inte behöva muta- gör nu bara som ni blir tillsagda...hoho)

Vi hörs i morgon kära vänner! Kram.


Kommentarer
Postat av: Eva

Hej! Jag heter Eva och läser din blogg slaviskt. And.. jag är din syster! (chock!!!!) Puss

2009-06-15 @ 21:41:50
Postat av: evelina

Me too, me too, me too and I loooove it :) Måste ju få lite update om hur de är med min älskade vän :) Puss på dig min fina, saknar dig massor redan....händer midsommar, vi måste höras typ imorgon! puss puss puss puss igen :)

2009-06-16 @ 18:23:03
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Hej hopp kära kollega, har hittat din blogg efter en del letande.. Vad bra du skriver! Det ska bli roligt att följa fortsättningen :) kram kram

2009-06-16 @ 21:29:05
Postat av: Sandra B

Sandra heter jag, syster till Evelina:)Tjuvkikar lite emellanåt, så roligt att läsa det som händer om dagarna. (Brist på att det händer saker hos mig)



Kram kram

2009-06-17 @ 07:10:37
Postat av: Peter Andersson

Den olämplige läraren läser också din blogg slaviskt. Dålig på att kommentera men garvar rätt mycket om det du skriver. :)

2009-06-17 @ 22:05:33
URL: http://pppeter.blogg.se/
Postat av: mia

och jag då....läser och skrattar de gånger jag är inne...

är ju som bekant ganska dålig, från och till, att gå in på datan som du vet...

när jag väl är inne, så försöker jag kommentera, skriva några rader på min egen blogg (konstigt att man inte blir avstängd)och glo runt lite...

ha det gott, love u

2009-06-18 @ 00:15:41
Postat av: Segsliten

Antar att du vet vem jag är vid det här laget, men det kan ju aldrig skada att skicka en liten kram ändå.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ KRAM ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2009-06-18 @ 11:17:51
URL: http://permanentformsvacka.blogspot.com/
Postat av: Jeanette

Åh så är det Jeanette som är väldigt nyfiken av sig.



Kram Och trevlig Midsommar

2009-06-18 @ 15:52:28
Postat av: Evelinas mamma

Jag kan heller inte låta bli. Det är såååå underhållande. Man får skratta jättemycket. fortsätt kram

2009-06-18 @ 17:20:30
Postat av: Andrés mamma

Bloggen är så underhållande. Jag kan inte låta bli...

Hoppas att du fortsätter skriva.

Glad misommar

2009-06-19 @ 20:14:00
Postat av: Andrés mamma

Glad midsommar.

2009-06-19 @ 20:16:22
Postat av: Tingeling

Smygläser lite då och då... // Tingeling

2009-06-21 @ 23:24:09
Postat av: malin widén

ja du en gammal hultsfredsbo som flytt kommunen till Örebro. Hamnade här av någon konstig anledning å nu ligger du under mina favoriter är så himla underhållande läsning. Så jäkla skön familj du har kram malin

2009-06-23 @ 23:07:40
URL: http://familjenwiden.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hej Victorita. Du skriver verkligen jättebra så jag är inne ibland och läser! Kram Åsita

2009-07-06 @ 17:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0