Förintad snuttefilt.

Jag har sett "Gissa föremålet" på TV en gång. Jag skulle kunna ta med Theos sak dit och inte en käft skulle kunna gissa rätt. Snacka om en välanvänd och något sliten snuttefilt!!! Det är inte dåligt att kunna snutta sönder en hel filt. Den har varit ca 1x1 meter och nu är det bara kanterna kvar. Det borde bli ett naturligt slut på användandet av snuttefilten i alla fall. Jag kommer inte att behöva kasta den när han ska sluta...den är snart heelt borta. (Om ni undrar över knutarna så är det bara en säkerhetsgrej, jag vill ju inte att grabben stryper sig själv i sömnen.)



Nu är det bara två dagar kvar tills min semester börjar. Känns bra. Mycket bra. Jag återkommer i morgon, måste planera lite jobb nu. Kram och puss.

Kommentarer
Postat av: Ankan

Ha ha det måste vara den mest använda snuttefilten i Sverige.



Kram

2009-06-14 @ 22:36:19
URL: http://ankanochkakan.bloggagratis.se
Postat av: Eva

Oj.. borde vara med i Guiness rekordbok :) Puss

2009-06-14 @ 23:13:35
Postat av: Segsliten

Tur att den var 1X1 meter från början, annars hade den tagit slut för länge sedan!

Kram ☺

2009-06-15 @ 11:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0