Dags för uppdatering kanske...

I dag är jag helt slut efter att ha gjort absolut ingenting. Då ingår i och för sig inte tjat på barnen, lek med barnen, matlagning, diskning, tvättning, gräsklippning. Förrutom detta har jag bara slappat, men är såå trött!

Jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska skriva i kväll, hjärnan är precis som jag fortfarande på semester. Jag visar lite semesterbilder i stället:

          

Noah i ösregnet och Theo i skogen. Han blev överlycklig när han hittade kantareller!

                                              

Så här glad var han...                                                   Å så åkte vi lite båt...härligt!!!


Helt seriöst...jag har verkligen INGENTING att komma med...jag återkommer när mina hjärnceller får för sig att börja samarbeta med mig igen...Puss så länge.

Kommentarer
Postat av: Eva på jobbet

Du kom med ngt skoj o läsa! Så söta busungar du har!!

2009-07-21 @ 23:53:31
Postat av: Eva

Hellu.. vad gör du? Du sover väl inte? ;) Jag gör snart.. SKojar bara, inte trött än och jag har bara 5 timmar kvar att jobba, halva passet har gått då. Well, jag kikade på extrafilm och Fuji där jag är med, och Fuki är billigare än extrafilm så jag beställer nog därifrån, jag får ju med olika erbjudanden o sånt. Men har du verkligen 30x40 på canavas? Känns större.. jag tänker på dem som sitter vid toan brevid matplatsen.. de är ju stora i så fall, men måttet lät litet. well.. ska titta vidare. Love ya! Puss

2009-07-22 @ 03:44:10
Postat av: segsliten

Skönt att höra att det finns fler som har blivit övergivna av sina hjärnceller. Mina tog helt sonika semester, bara packade och gick.

♥ Kram och hoppas att du känner dig bättre!

2009-07-27 @ 12:48:34
URL: http://permanentformsvacka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0