Barnsemester och lejonsex...

Vi var på Kolmården i helgen och hade det skoj. Tänkte att jag skulle bjuda er på den mest privata och vågade bilden som någonsin kommer att finnas på min blogg!



Medan jag satt där i bilen och fotade sa min sambo åt mig att skynda på lite eftersom en av skötarna vinkade fram oss hela tiden. Hon verkade tycka att vi satt och tittade för länge. Men va fan, vi hade ju ändå betalt för att glo! Vi pröjsade till och med lite extra för att få titta på lejonsex...(skoj, för er som inte förstod).

"Vad gör de?", frågade Noah.
"Jo de försöker göra fler lejon...lejonungar...man kan säga att de har lejonsex...", svarade Noahs mamma, men som snabbt blev avbruten av barnens pappa: "Ja ja...det RÄCKER nog så, du behöver nog inte förklara mer!". (Åh så var det slut på den roliga diskussionen).



Min stora pirat...



och min lilla pirat.



Min gosiga sambo...



och jag!

Jag återkommer en annan dag. Känner att jag börjar balla ur...som vanligt! Kram på er.


Kommentarer
Postat av: evelina

Fan va jag saknar er....speciellt min solstråle när jag fick se den underbara bilden ;) Pussar o kramar

2009-07-08 @ 20:37:44
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: malin widén

Hahaha har oxå lyckas ta ett sånt kort fast då på lejonen i Parkens Zoo i Eskilstuna.

2009-07-09 @ 12:11:28
URL: http://familjenwiden.blogg.se/
Postat av: Anonym

klart du blir fast då de hade sex...du vet väl inte ens hur man gör längre...skratt

2009-07-12 @ 19:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0