Aj aj, förbannade rygg.

Ska till "kiropraktorn" (sjukgymnasten) i morgon och rätta till min missbildade rygg. Sned som ett S är den, rackaren! Jag har tidigare skrivit om kiropraktorn som jag åkte till ibland. Ni vet han som inte ville se mig igen om jag inte började träna min kropp lite. Så vad gör man! Jo man byter kiropraktor! Hur smidigt som helst!

Jag var där förra veckan också  och då berättade jag för min nya kotknäckare om "han den dumma som tyckte att jag skulle börja träna"...Hon sa till mig att jag kanske skulle tänka lite på det, på att träna alltså. Jag svarade: "Men det kvittar ju, nu är jag här hos dig istället och jag kommer aldrig att åka till honom mer!!!" Hon svarade: "Fast jag tänkte mer för din egen skull alltså!"

Så jävla fräck va! Hur taskig får man bli egentligen!? I dag skaffade jag numret till en annan kotknäckare, som jag ska ringa till nästa vecka...Det blir min tredje, undrar hur många det finns...Jävla fascister!


Kommentarer
Postat av: segsliten

Har läst dinna två senaste inlägg och skrattat mig helt fördärvad! Känner igen mig, tyvärr! Inte bara vad det gäller barn och famlj, utan även vad det gäller gympan. Min sjukgymnast brukar säga sådär... varje dag, men nu har jag lärt mig att koppla bort det. Jag gör som hemma, drar ur sladden och struntar i att lyssna.

Kram ☺

2009-01-29 @ 23:29:29
URL: http://permanentformsvacka.blogspot.com
Postat av: Evelina

Ja, o jag undrar va din massör skulle säga :P (fast hon vågar inte säga så mycket, knappt tänka högt...hon tiger i tysthet...måste vara därför du inte har bytt massör än...är väl rädd att bli dissad som vän också...:P)

Undra vad nästa kiropraktor kommer att säga ;)

Puss på kinden

2009-01-30 @ 19:52:58
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Anonym

Eve:man brukar TIGA i tysthet...det e liksom det som e tanken när man tiger. Pucko! (Ha ha, puss puss)

2009-01-30 @ 20:56:44
Postat av: Evelina

(När man skriver saker inom parentes de är då man tiger och tänker ;) Haha....) Hej vännen!!! Allt bra. Saknar dig massor massor...puss puss

2009-01-31 @ 20:02:24
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: mia

Du e inte klok syster yster....ska vi börja träna i hop?? Puss

2009-02-01 @ 19:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0