Virusfamiljen

Nu börjar jag bli ganska trött på det här. Hela familjen har virus och det kan jag ju stå ut med, men till och med datorn har drabbats! I flera dagar har den varit sjuk. Drabbad av det värsta viruset som finns enligt intenet. Nu är det borta tack vare min bror, men det kan ju ligga kvar latent och slå till igen. När man som minst anar det. Så nu vet ni det. Försvinner jag så beror det på virus...

På fredag fyller pyret tre år och han har önskat sig en blomma och "en sten som man får ha inne"...Blir billigt och bra! I flera veckor har han hotat mig med att jag inte får komma på hans kalas så jag undrar hur han kommer att få ihop den festen...utan mamma! Ska bli intressant! Kanske till och med skönt.

Nu ska jag och viruset sova lite, hör av mig i veckan!

Ps, Peter, Mia och "segsliten": jag har kommenterat era inlägg några gånger,men  inte lyckats få med någonting av allt jag skrev...så jag återkommer när datorn är bättre!

Ha det bra alla söta.

Kommentarer
Postat av: mia

sov nu när jag har dina vildar här.....puss

2009-02-03 @ 22:32:21
Postat av: Evelina

Ååååå imorgon blåser de Vicke-vindar i stan....och jag får inte ens se dig.. Men jag lovar att jag ska ut och inandas luften o njuta av att vännen min finns nära :) Puss på dig

2009-02-03 @ 22:37:44
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Peter Andersson

Evelina: Ja, normalt sett luktar det väl inte koskit (Främsteby-odör) i Kalmar men imorgon får ni hålla till godo...

2009-02-03 @ 23:07:36
URL: http://pppeter.blogg.se/
Postat av: segsliten

Hoppas att du kryar på dig! Och du, kom hit på fredag...så kan vi gå ut och käka middag. Låt Pyret ha sin första F.F fest. En som önskar sig en sten kan i vilket fall som helst inte ha för stora ambitioner. Jag ser fram emot dina kommentarer. Antar att det är din dator som ställer till det, annars kanske du får fråga brorsan igen.

Jätte kryapådigkram ☺

2009-02-04 @ 07:55:30
URL: http://permanentformsvacka.blogspot.com
Postat av: segsliten

Jag har en utmaning till dig!

Kram ☺

2009-02-04 @ 12:19:58
URL: http://permanentformsvacka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0